მოსწავლის შეფასების რუბრიკა

სრულად , არგუმენტირებულად და სწორად
სწორად და არასრულად
არასრულად
 და შეცდომებით

მოსწავლე პასუხობდა კითხვებს ტექსტის შინაარსთან დაკავშირებით





შეძლო პერსონაჟის დახასიათება





შეძლო საკუთარი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება





შეძლო გაეხსენებია მოსმენილის მსგავსი ამბავი საკუთარი გამოცდილებიდან





შეძლო გაეხსენებია შესაბამისი ანდაზები





შეძლო გასასვლელი ბილეთების შევსება






მოსწავლის შეფასების რუბრიკა

ყოველთვის
ძირითადად
იშვიათად

ჩართულია საგაკვეთილო აქტივობებში





ჩართულია და წვლილი შეაქვს ჯგუფის მუშაობაში





უსმენს და ითვალისწინებს სხვის აზრს





მისი მოყვანილი არგუმენტები თემატური და სწორია






  მოსწავლის შეფასების რუბრიკა თემისთვის "ნაგავი ჩვენ გარშემო"

კრიტერიუმები
დამოუკიდებლად და ყოველთვის  უშეცდომოდ
 საჭიროებს გეზისმიმცემ კითხვებს  და უშვებს 2-3 შეცდომას
საჭიროებს აქტიურ ჩარევას და უშვებს 4-5 შეცდომას  
ვერ ახერხებს დამოუკიდებლად
და უშვებს ფაქტობრივ შეცდომებს
საუბრობს ბუნებრივ  და ადამიანის მიერ შექმნილ ყოფით გარემოზე


არჩევს სუფთა დანაგვიანებულ გარემოს


ადგენს სწორად ხდება ნარჩენების განთავსება თუ არასწორად


გამოხატავს ნეგატიურ დამოკიდებულებას დანაგვიანებული გარემოსადმი

აცნობიერებს სუფთა გარემოს აუცილებლობას ჯანმრთელობისათვის


ასახელებს გარემოს დანაგვიანების შედეგად შექმნილ საფრთხეებს და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას



Комментариев нет:

Отправить комментарий