მოსწავლის შეფასების რუბრიკა
სრულად , არგუმენტირებულად და სწორად
|
სწორად და არასრულად
|
არასრულად
და შეცდომებით | |
მოსწავლე პასუხობდა კითხვებს ტექსტის შინაარსთან დაკავშირებით | |||
შეძლო პერსონაჟის დახასიათება | |||
შეძლო საკუთარი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება | |||
შეძლო გაეხსენებია მოსმენილის მსგავსი ამბავი საკუთარი გამოცდილებიდან | |||
შეძლო გაეხსენებია შესაბამისი ანდაზები | |||
შეძლო გასასვლელი ბილეთების შევსება |
მოსწავლის შეფასების რუბრიკა
ყოველთვის
|
ძირითადად
|
იშვიათად
|
|
ჩართულია საგაკვეთილო აქტივობებში |
|||
ჩართულია და წვლილი შეაქვს ჯგუფის მუშაობაში |
|||
უსმენს და ითვალისწინებს სხვის აზრს |
|||
მისი მოყვანილი არგუმენტები თემატური და სწორია |
მოსწავლის შეფასების რუბრიკა თემისთვის "ნაგავი ჩვენ გარშემო"
კრიტერიუმები
|
დამოუკიდებლად და ყოველთვის უშეცდომოდ
|
საჭიროებს გეზისმიმცემ კითხვებს და უშვებს 2-3 შეცდომას
|
საჭიროებს აქტიურ ჩარევას და უშვებს 4-5 შეცდომას
|
ვერ ახერხებს დამოუკიდებლად
და უშვებს ფაქტობრივ შეცდომებს
|
საუბრობს ბუნებრივ და ადამიანის მიერ შექმნილ ყოფით გარემოზე
|
||||
არჩევს სუფთა დანაგვიანებულ გარემოს
|
||||
ადგენს სწორად ხდება ნარჩენების განთავსება თუ არასწორად
|
||||
გამოხატავს ნეგატიურ დამოკიდებულებას დანაგვიანებული გარემოსადმი
|
||||
აცნობიერებს სუფთა გარემოს აუცილებლობას ჯანმრთელობისათვის
|
||||
ასახელებს გარემოს დანაგვიანების შედეგად შექმნილ საფრთხეებს და გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий